REKLAMACIJE I POVRAT

Kupac može izvršiti reklamaciju i povrat pošiljke u roku od 8 (osam) dana od datuma preuzimanja pošiljke. Reklamaciju i povrat proizvoda kupac može napraviti u sljedećim okolnostima:

  • Ako je pošiljka koja je dostavljena kupcu pogrešna, oštećena ili otvorena.
  • Ako je na proizvodu u pošiljci naznačen rok upotrebe koji je istekao.
  • Ako proizvod koji je isporučen ne odgovara opisu proizvoda navedenom na web trgovini ApotekaOnline.ba prilikom kupovine.
  • Ako je pošiljka isporučena u roku dužem od navedenog roka prilikom kupovine.

 

Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte ili lično u poslovnoj jedinici SR Pharmashop Pharmacy (Bingo City Centar Sarajevo) na adresi Džemala Bijedića 160, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina. Troškove povrata snosi kupac.

Sve dodatne informacije u vezi reklamacije i povrata pošiljke možete dobiti putem e-mail adrese support@apotekaonline.ba ili na broj telefona +387 33 529 942.